sábado, 25 de septiembre de 2010

El tren de Artà arrasa con la vegetación de más de 16 metros de ancho a lo largo de la vía

TALLERES ARTÀ

Mayo 2010 De tallers


Septiembre 2010 De Trem Tram Manacor Artà. Destrucción del campo. Aun no han construido puentes ni túneles.


DE ARTÀ A SON SERVERA



TALLERES SON CARRIÓ

Antes de empezar la destrucción del campo por la construcción del tren con menos demanda de toda Mallorca. De tallers


Septiembre 2010 De tallers

5 comentarios:

  1. i que voleu que el tren vagi per l'aire?...

    ResponderEliminar
  2. Demagògia i demagogs és el que feis i sou.

    Fer net d'ullastres, mates i romeguers mai ha estat destruir. Massa falta fa a gran part de l'illa fer el mateix.

    Podeu estar segurs que aquests espais que ara veis aplanats per les pales, en poc temps tornaran a ser molt més verds que les voreres de totes les carreteres que voleu aixemplar per tal de no fer el tren, per allò de la movilitat.

    Heu vist el primer tram de l'ampliació de la carretera de Conies (manacor-son serra) ? Ara fa bon anar-hi a 120 -130 si, sense curves i còmode pels guiris. Però supera els 16 metres d'asfalt, i per l'asfalt no hi neixen ni les males herbes. Per això mateix vos torn a acusar de demagogs.

    Hem sap greu que tenguem el mateix interès i no ens poguem entendre. Simplement salvar Mallorca de l'asfalt i el ciment.

    ResponderEliminar
  3. És el tren amb menys demanda de tot Mallorca.

    No s'ha fet públic cap estudi que justifiqui aquest tren pel nombre de passatgers potencials.

    Els de mobilitat no són capaços d'omplir els pocs autobusos que passen.

    El tren que es va fer d'Inca a Manacor mai ha funcionat bé. Hi ha un accident i necessiten 9 mesos per a arreglar-ho.

    Es podrien convertir les antigues vies de tren en vies verdes i fomentar així un turisme alternatiu i una millor qualitat de vida pels habitants del Llevant de Mallorca.

    La demagògia la fan tota aquella gent que promou un tren absurd, sobredimensionat, faraònic i que segons el pla de transports ferroviaris de Mallorca és el que té menys demanda.

    ResponderEliminar
  4. Antoni, el transport públic no només són trens. Hi ha autobusos que ben gestionats (no AUMASA) funcionen molt bé. No fa falta construir més carreteres. Nosaltres estam a favor d'un tranposrt públic respectuós amb la naturalesa, que no arrassi, que no talli camins rurals, que no destrueixi sementers de garrofers ni d'ametllers. No xerram només de mates i ullastres. Xerram de permeabilitat.

    ResponderEliminar
  5. És que sa gent no esten res,és increible com s'ha manipulat a sa gent fent creure que s'únic transport públic és el tren!!!!!!!! que només s'està construint en aquest moment a Europa en zones de ciutat dormitori al costat de grans ciutats i els ave per connectar grans ciutats!!! Posar a llevant el mateix tram que a la diagonal de Barcelona és de subnormal profunt i és no entendre res!!!! La incultura, la manipulació d'alguns indocumentats i de les constructores i especuladors i partits polítics aprofitats que ara són incapaços de reconeixer la cagada que han fet junt amb els de sempre per construir més i més és imperdonable i encara pitjor que quan ho feia el PP perquè tenen la poca vergonya d'embrutar les necessitat de sa gent dien que són inversions d'esquerra i encara pitjor dir que són ecologistes!!!!
    Antoni INFORMA'T!!!!!!
    tren de llevant = tren de la vergonya!

    ResponderEliminar